Как Работим
Какво е DECO.BG?
DECO.BG е онлайн магазин за интериорни решения, декорации, аксесори за дома, подаръци и опаковки.
Как да платите?
Можете да заплатите в брой при доставка(в опция за плащане изберете”наложен платеж”).При тази опция ви се начислява такса наложен платеж. Ако изберете плащане по банков път трябва да ни изпратите платежното нареждане по имейл, ние ще потвърдим получаване на плащането и придвижване на поръчката ви. При опция ”ПЛАЩАНЕ ПО БАНКОВ ПЪТ” срокът за доставка започва да тече след получаване на дължимата сума в банковата ни сметка.
Кога и как се осъществява доставката ?
Предлагаме продукти на склад, които можете да получите до два работни дни след поръчка и такива, които ще получите в по–дълъг срок след заявката. В описанието на всеки артикул ще намерите и срока за доставка. Ако изберете и закупите заедно продукти с различен срок на доставка, ние ще изпратим цялата поръчка в по–дългия срок освен ако не получим различни указания от вас.
Доставката се извършва чрез куриерски фирми СПИДИ или ЕВРОПЪТ.
Каква е цената за доставка ?
За доставка на поръчани продукти с обща стойност под 60 лева, таксата за доставка е 6.00 лева (с включено ДДС) . За доставка на поръчани продукти с обща стойност над 60 лева, доставката е безплатна и се поема изцяло от нас.
С какъв документ се придружава поръчката?
Поръчката се придружава със стокова разписка и касов бон. Ако желаете да получите фактура натиснете бутона ”ИСКАМ ФАКТУРА” и попълнете фирмените данни.
Може ли да проверя поръчаните продукти в момента на доставка ?
При доставка, клиентът е длъжен да отвори пратката и да провери дали е запазена нейната цялост В ПРИСЪСТВИЕТО на куриера. Ако продуктът е счупен или наранен, необходимо е задължително да се обяви на куриера в момента на доставката. В противен случай, стойността на пратката и на доставката остават за сметка на клиента.
В случай, че някой от продуктите е увреден, Ви молим заедно с куриера да съставите протокол за увредената пратка и след това да го изпратите на имейла ни [email protected]
Deco.bg не носи отговорност за повредени при транспорта пратки, които не са обявени в присъствието на куриер и не е съставен констативен протокол.
В какъв срок получавам парите за върнати към нас продукти?
Сумата ще бъде възстановена в рамките на 14 дни от датата, на която сме били информирани за връщането на продуктите.
Мога ли да заменя продукт от моята поръчка с друг?
Вече направена поръчка не може да бъде променена. Имате възможност да върнете продукта за ваша сметка и да направите нова поръчка със желания продукт.
Мога ли да добавя още продукти към моя съществуваща поръчка?
Към вече направена поръчка не могат да се добавят други продукти. Необходимо е да направите нова поръчка на сайта. Ако срокът за доставка съвпада (крайната дата е еднаква или е с ден разлика), ние можем да обединим поръчките.
Какво да направя, ако съм получил фабрично неизправен продукт?
В случай, че сте получили фабрично неизправен продукт, Ви молим да ни изпратите имейл на [email protected] със снимки, които да показват увреждането. Ще се свържем с вас в най - кратък срок.
Как и кога мога да променя данните за доставка?
Можете да промените данните за доставка след като сте пуснали поръчка само ако се свържете с нас и ни дадете номера на поръчката. В случай, че поръчката ви е изпратена към куриер не е възможно да правите промени.
Забравих паролата си, какво мога да направя?
Кликнете на "Вход" и "Забравена парола”, въведете имейл адреса, с който сте се регистрирали. Ще бъде генерирана нова парола от системата и ще ви бъде изпратена на посочения имейл адрес.Ако по някаква причина не получите новата парола, моля пишете ни на имейл [email protected]
Как мога да видя направените от мен поръчки?
Отворете страницата "Моите поръчки" в секцията "Моят профил", кликнете върху "История на поръчките"